#51 Skrevet August 2, 2012 Kona sier at doningen gir alarm på lavt frostvæske nivå..... så da blir det skruing igjen da..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet August 5, 2012 Skrevet utkast til salgsannonse på Allroadn..... :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet August 5, 2012 ikke noe:) sitter i Croatia å ser utover et meget blått adriaterhav mens jeg nyter en flaske champagne:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet August 7, 2012 Sjekket ut hvor nye felgene befinner seg.De har kommet seg til Paris, estimert lev. dato 13 aug. Bestilt time hos Micropaint på Kokstad for opplakkering av div på golfen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet August 7, 2012 Vasket den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet August 23, 2012 Fått på gti opptikk lykter:)med god hjelp fra espen.( dvs eg så på ) Sent from my HTC One S using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet August 23, 2012 Fyllt ca en kopp vann på kjølevæsketanken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet September 13, 2012 Byttet dekk på Ur4eren. Begynner å gjøre den klar for Street Legal på Eikås. På UrGolfen har eg i dag fått litt hjelp av min fetter når det gjelder oppkobling av ledningsnettet. Har ikke gjort noe mer enn å planlegge på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet September 13, 2012 Levert inn søknad om flyting av rammenr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet September 13, 2012 Eg og Andreas Gjerde har skiftet vannpumpe og litt bremser på 80'en min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet September 14, 2012 Har vært innom Møller og bestilt service til bilen, så den er klar til Rudskogen neste helg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet September 14, 2012 Har fikset rusten på hjulbuen framme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet September 14, 2012 Syke, syke mann. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet September 14, 2012 Syke, syke mann. : cool : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet September 14, 2012 Jeg klarte å få en sinnsyk steinsprut i ruta, så her må det rutebytte til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet September 14, 2012 Oppdatert salgsannonsen på Allroad`n..... kanskje man får napp :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet September 15, 2012 Fått svar frå BT att søknad ver motatt og det var ca 3 vekers behandlingstid???? men men vinteren er laaaaaang den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet September 18, 2012 Vært å sett på "ny" 90 :-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet September 18, 2012 Levert'n på sykehuset (garantiarbe) Nye bremser, og lakkering av frontfanger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet September 18, 2012 Vasket den grundig både invendig og utvendig Påførte deretter Megs ultimate quick detailer. Meget bra holdbarhet på den. Får veldig bra beading også. Blir bra når den skal få full polering, voks++ før vinteren. Vil faktisk påstå at jeg har den blankeste bilen i gata Og naboene har stort sett ganske nye biler. Synd de ikke vet å ta bedre vare på bilene sine. (les "poleringsvask" på Statoil) Skulle kansje arrangert vaskekurs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet September 21, 2012 Solgte 80'en til brodern og kjøpte meg en "ny" 90 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Oktober 4, 2012 Venter .......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Oktober 29, 2012 Har endelig fått montert og kodet cruise control til bilen, så i mårra blir det og bytte vinterfelger og gjøre bilen klar til Tyskland neste helg! Muligens en tur innom treffet i morgen og om det blir tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Oktober 30, 2012 Solgte 90'en på søndag :-P Ny bil blir handlet neste helg ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Oktober 30, 2012 Solgte 90'en på søndag :-PNy bil blir handlet neste helg ;-) Den skikkelige 90'en? Grattis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...