#1 Skrevet Juni 11, 2012 Er interessert i å kjøpe båthenger til 14 fots båt. Ønsker også å kjøpe en påhengsmotor med lang stamme. 20-30 HK. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 11, 2012 vil ikke ha henger, båt og motor da? har fullpakke stående her. hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 12, 2012 vil ikke ha henger, båt og motor da? har fullpakke stående her. hehe. Nja - har i grunnen båt allerede, men det kommer selvfølgelig helt an på hva du har og prisantydning? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 22, 2012 Trenger fortsatt påhengsmotor: 20-30HK, lang stamme, rorkult og helst elstart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 22, 2012 HAr en 14 fots zodiac stående på henger og 50 hk motor:) Så har full pakke her også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 22, 2012 muttern har båt som er 14" , 25 hk mener jeg det er.. samt tralle tenker den går for 15 jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 23, 2012 Jeg har båt: Rana 425 Jeg har henger: Tysse 6004 Jeg trenger: Påhengsmotor med lang stamme, rorkult og gjerne elektrisk start. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 26, 2012 Hvor mye byr du for en 03 tohatsu 25? Man start 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 1, 2012 (endret) Hvor mye byr du for en 03 tohatsu 25? Man start Vanskelig å si uten mer informasjon om motoren. Har den startkrans på svinghjulet? Da kan man evt. ettermontere el.start. Mye brukt? Gjevnlig service? Hvor i landet? Send gjerne mer info og noen bilder. En prisantydning er også greit som et utgangspunkt. Selger vil selvsagt ha mest mulig, mens jeg vil gi minst mulig. Det er kun snakk om forhandlinger. Lagt til etter 3 dager 6 timer: Planene endres stadig. Har bestilt rattkonsoll, så er jeg på leting etter motor med elstart og fjernkontroll. Anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 13, 2012 Tråden stenges da båt med ettermontert rattkonsoll, mekanisk styring, motor og henger er på plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...