Anbefalte innlegg

Er på utkikk etter gti side skjørter til min 4 dørs Golf 5..

 

Hvor er det folk får tak i disse? Og til hvilke priser?

 

Ringte min "lokale" møller forhandler.. Der kom ett sett orginale gti sideskjørter med festelist og monterings materiale på den nette sum av 9500,-

 

Syntes det var i overkant mye for noen meter med plastikk.

 

Han hadde også noen andre skjørt til rundt 6000,- litt usikker på hvilke dette var..

 

Har kikka litt på tmtuning og ecs.. Der ligger de jo til litt over 100$. Men vet ikke hvordan det er med frakt og toll av sånne ting..

 

Hadde vert flott med litt hjelp og evt litt erfaringer / anbefalinger. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er på utkikk etter gti side skjørter til min 4 dørs Golf 5..

 

Hvor er det folk får tak i disse? Og til hvilke priser?

 

Ringte min "lokale" møller forhandler.. Der kom ett sett orginale gti sideskjørter med festelist og monterings materiale på den nette sum av 9500,-

 

Syntes det var i overkant mye for noen meter med plastikk.

 

Han hadde også noen andre skjørt til rundt 6000,- litt usikker på hvilke dette var..

 

Har kikka litt på tmtuning og ecs.. Der ligger de jo til litt over 100$. Men vet ikke hvordan det er med frakt og toll av sånne ting..

 

Hadde vert flott med litt hjelp og evt litt erfaringer / anbefalinger. :)

 

Dette innlegget hjelper deg gjerne ikke så mye, men koster virkelig de orginale skjørtene 9500,-: eek :

 

Da jeg kjøpte mine R32 skjørter i 2007 så kostet de ca. 500 pr side. Hva er det som skjer med verden?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han sa så han på delelagertet.. Det er helt sykt syns jeg.. Mener jeg leste innpå her ett sted att det kosta 750,- for ett par.. Men husker ikke hvor..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må spesifisere om du skal ha GTI eller R32 skjørt. GTI (som er i knudreplast) koster veldig lite. Rundt 2000 inkl monteringsbraketter hvis jeg ikke husker helt feil. Du trenger ikke monteringslisten (tynn plastlist, ca 1m lang og 3cm høy og 2-3mm tykk).

R32 (som er glatt, grunnet) koster 4000kr stykk.

 

Når R32 var ny kostet R32 og GTI skjørtene nesten det samme (500-700kr).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte mine sideskjørt til min Mk5 fra TmTuning. Ingen problem med frakten og kosta vel 225$ den gang.

Noen år siden men det gikk smertefritt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.