#1 Skrevet Juni 11, 2012 Siden jeg ikke fikk ta turen i år så får jeg nøye meg med en pose popcorn og bilder som de andre heldige får lagt ut Kan ikke se at en tråd har blitt opprettet ennå og vi er allerede langt ut på mandagen Så det var kommet noen få bilder av de norske vinnerene i planleggingstråden. Kjør på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 11, 2012 Her er iallefall noen av de jeg tok (Takk til Henrik Haugen for lån av minnekort ) IMG_0049 by H.Bäckmark, on Flickr IMG_0044 by H.Bäckmark, on Flickr IMG_0030 by H.Bäckmark, on Flickr IMG_0029 by H.Bäckmark, on Flickr IMG_0021 by H.Bäckmark, on Flickr IMG_0016 by H.Bäckmark, on Flickr IMG_0014 by H.Bäckmark, on Flickr IMG_0007 by H.Bäckmark, on Flickr IMG_0003 by H.Bäckmark, on Flickr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 11, 2012 Kjører på med noen flere IMG_0013 by H.Bäckmark, on Flickr IMG_0041 by H.Bäckmark, on Flickr IMG_0035 by H.Bäckmark, on Flickr IMG_0034 by H.Bäckmark, on Flickr IMG_0032 by H.Bäckmark, on Flickr IMG_0024 by H.Bäckmark, on Flickr IMG_0015 by H.Bäckmark, on Flickr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 11, 2012 VW Lupo by henhau, on Flickr VW Golf IV by henhau, on Flickr VW Golf IV by henhau, on Flickr VW Jetta I by henhau, on Flickr VW Beetle by henhau, on Flickr VW Beetle by henhau, on Flickr VW Samba by henhau, on Flickr VW Pickup by henhau, on Flickr VW Bora by henhau, on Flickr VW Corrado by henhau, on Flickr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 11, 2012 VW Golf IV by henhau, on Flickr VW Golf IV by henhau, on Flickr VW Bora by henhau, on Flickr VW Golf I Cab by henhau, on Flickr VW Corrado by henhau, on Flickr VW Corrado by henhau, on Flickr VW Jetta I by henhau, on Flickr VW Jetta I by henhau, on Flickr VW Beetle by henhau, on Flickr VW Beetle by henhau, on Flickr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 11, 2012 VW Beetle by henhau, on Flickr VW Beetle by henhau, on Flickr Stretch by henhau, on Flickr VW Jetta V by henhau, on Flickr VW Golf I by henhau, on Flickr VW Jetta V by henhau, on Flickr VW Golf II by henhau, on Flickr VW Beetle by henhau, on Flickr VW Notchback by henhau, on Flickr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 11, 2012 Fikk tatt noen bilder, har flere må bare gidde å redigere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 12, 2012 Her er noen fra meg... Har masse bilder fra fredann på campen + mye annet. Skal bare få lasted det opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 14, 2012 Funnet disse av min Så at grillinga jeg foretok natt til søndag var det lite kontroll over. 1 av 3 pølser var vel spiselig.... Tydligvis en som grilla på andre siden av bilen også.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 15, 2012 Hva skal man si? De mørke brillene var ikke til pynt..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...