Led lys høyre forran på 2009 audi a6 sluttet å lyse

Anbefalte innlegg

Alarm på display at den er defekt. Har sjekka sikringer men de er felles med andre lys på samme side og er ok. Snakka med kundemotaker på Audi men ingen tips. Garantitiden er gått ut for 14 dager siden så ingen garanti fra Audi. Er det noen der ute som har oppleved det samme? Må hele lykten byttes eller kan bare ledstripen byttes?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Garantien er gått ut ja, men ikke reklamasjon. De bytter hele lykten er det jeg har hørt, voldsomt dyrt men siden dette helt klart er reklamasjon er jo reparasjonen gratis for deg.

Er det norsk bil eller import?

Tipper uansett du får dekt hele kostnaden... Book time hos Møller så hjelper de deg nok mer en gjerne :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen er kjøp ny i norge 19 mai 2009

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da vil du nok ikke ha noen problemer å få dette dekt.

Dette er klart en fabrikasjonsfeil, LED-lysene skal holde veldig lenge. Uansett, siden Møller får betalt av fabrikken for å utbedre slike feil som dette så er det bare å book time.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svaret. Jeg skal ta en telefon til møller sentralt å forhøre meg der.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problem løst. De tar det på reklamasjon.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det tok jeg for gitt. Bra at det løste seg… :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det samme forhandler du fikk dekket det under reklamasjon, som avslo det på garanti?

Vet det i mange bransjer er slik at de først forklarer kunden at det ikke er utløpt garanti tid, så avventer de å ser om kunden selv er klar over reklamasjonsretten..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er veldig stygt, er det virkelig blitt så kyniske tilstander nå?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sendte email til Audi sentralt(Møller Oslo) og de tok kontakt med lokal forhandler som da igjen tok kontakt med meg. De beklaget sterkt det inntruffende.

Det skal sies at jeg var innom den lokale forhandler på en ugunstig tidspunkt (lunch pausen) og traff en ikke erfaren kundebehandler.

Så saken har ordnet seg og jeg får ny lykt on en ukes tid.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.