Erfaring med forskjellige lyktefolier?

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Lurer på om noen her har prøvd ut andre lyktefolier enn Lamin-X?

Som SINO Lyktefolie fra BS, og PVC lyktefolie fra unikbil.no?

Tenker da på hvor lette de er å legge på, kvalitet osv..

 

Har Lamin-X selv og er knallfornøyd, så spør fordi jeg er nysgjerrig. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skjer når man blir stoppet med slikt? Eller på EU-kontroll?

Er det lett å rive det av?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ble stoppa en gang med film på lyktene, og da måtte jeg rive av filmen.

Fikk ikke bot eller noe, bare beskjed om å rive av.

Da jeg ble stoppa, så de ikke det var sotfilm før de åpna panseret og så kanten på filmen.. Dette var med filmen "Tint" fra Lamin-X, det ser veldig bra ut og skriker ikke etter politi.

EU kontrollen kan det jo selvfølgelig anføres på, men spørs jo på hvem som tar den.

Ingen problem å rive av, kan bli igjen litt limrester noen plasser, men det er jo lett å få bort. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og hvor mye svekkes selve lyset? Har lyst på lyktefilm, men har en mørk vei til jobb vinterstid :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lamin-x kan du jo rive av og sette på papiret til du vil montere igjen, så du kan bruke det om sommeren, og ta av om vinteren.

 

Har aldri fått noe lim rester etter lamin-x.

 

Har brukt smoked versjonen, ganske greit og jobbe med, men virker ganske tjukk iforhold til andre solfilmer til slikt bruk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bestilte meg et parr meter med lyktefolie fra unikbil.no. Må si meg veldig fornøyd med både resultat, leveringstid og pris.

Virker tykk og solid samtidig som den er lett å jobbe med. Flere som har sett det som ikke har greid å se at det er folie, også koster den jo en brøkdel av lamin-x sin.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og hvor mye svekkes selve lyset? Har lyst på lyktefilm, men har en mørk vei til jobb vinterstid :P

 

Om du bruker tint, så svekkes ikke lyset så fryktelig, da blir lysa brukbare på vinter. Men smoked, det er i drøyeste laget om vinteren synes jeg, kommer ikke til å ha det igjen.

 

Lamin-x kan du jo rive av og sette på papiret til du vil montere igjen, så du kan bruke det om sommeren, og ta av om vinteren.

 

Har aldri fått noe lim rester etter lamin-x.

 

Har brukt smoked versjonen, ganske greit og jobbe med, men virker ganske tjukk iforhold til andre solfilmer til slikt bruk

Når du først har revet av filmen en gang, så blir den jo ikke like fin.. Det synes hvertfall ikke jeg.

 

Jeg fikk et lite område da jeg rev av på ene bilen min, dog så ble ikke varme brukt da.

men en kompis dro av med varme på sine grøftlys, å da ble det veldig mye lim igjen.

 

Har brukt smoked versjonen, ganske greit og jobbe med, men virker ganske tjukk iforhold til andre solfilmer til slikt bruk

Og ikke minst, så kan man forme filmen utrolig bra! Ble overraska da jeg la på baklyktene på A5'en :)

 

Jeg bestilte meg et parr meter med lyktefolie fra unikbil.no. Må si meg veldig fornøyd med både resultat, leveringstid og pris.

Virker tykk og solid samtidig som den er lett å jobbe med. Flere som har sett det som ikke har greid å se at det er folie, også koster den jo en brøkdel av lamin-x sin.

Okei, det hørtes jo bra ut! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.