#1 Skrevet Juni 11, 2012 Brukt biljardbord selges! 700 kr:) Ytre mål: L 184cm B 102 cm H 81 cm. selve bordet kan enkelt demonteres fra bena. beina er justerbare sånn at bordet kan settes 100% i vater:) komplett med alle kuler. 1 sammenleggbar kø i egen koffert. 1 stk kritt. 1 trekant. mvh Daniel Sønsthagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 11, 2012 Dette kunne jeg ha tengt meg men blir vell værre og få i poskassa:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 12, 2012 Hva er vekta på dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 12, 2012 vekta har jeg ingen anelse om, men veier noen kilo! skl se om jeg kan få veid det på noe vis. er nok vanskelig å få sendt i posten ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 12, 2012 Skjønner at det er vanskelig å få veid da, men sånn ca:). Må jo hentes på henger eller lignende:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 13, 2012 (endret) fortsatt til salgs! ferdig demontert og klart til henting:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...