s2 og s4 deler selges! bilder sendes på mms.

Anbefalte innlegg

audi s2 topp ser hel og i god stand ut med eksosmanifold! bud

s4 blokk med nye råde,bærelager,stempelringer osv. kjørt meget lite etter overhaling bud

s4 eksosmanifold med wastgate. bud

s4 innsug . bud

orginal s2 turbo

selges ikke til skampris da det er deler jeg ikke må selge å de kan godt ligge til jeg får bruk for de om så..

-Christian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skal du ha for blokken?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare å komme med bud.. den er komplett så det er bare å sette på topp så er den i orden. ny vannpumpe også kjørt ca 5000km

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du dokumentasjon på arbeidet på blokken, eller gjorde du det selv? hva ble kontrollmålt? Svinghjul og clutch med? Et bilde sier ofte ganske mye, så slipper man å spørre så mye :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hm kan sjekke om det er noen papirer med men bilen er solgt med permen av kvitteringer så jeg tviler på det desverre.

skal hente den hjem i dag så kan ta noen bilder av alt å legge ut:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble det noen bilder her eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

beklager ventinga men har vært mye å gjort i helgen så har ikke fått tid men skal knipse noen bilder i morgen etter jobb :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bump!

har tatt noen bilder av delene nå men har de kun på tlf så om dere vil ha kan jeg sende dere noen på mms :)

finner ikke kabelen til tlf å får heller ikke lagt de inn via tlfn :/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

500 for wastegaten bydd... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den er grei, om ingen byr mer før helgen er den din :) + frakt da selvfølgerlig eller henting :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den er grei, om ingen byr mer før helgen er den din :) + frakt da selvfølgerlig eller henting :)

flott

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.