#1 Skrevet Juni 11, 2012 (endret) Trenger dieselpumpe til en 3'er golf med delenr: 21659 9485438 av typen Bosch. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 11, 2012 Motorkode ? Jeg har en dieselpumpe ifra en AFN motor.....1.9 TDI 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 13, 2012 Hvor på motoren står motorkoden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 1, 2012 BUMP! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 6, 2012 vet du om det er en tdi elleren tdk da? tdi motoren har LMM, tdk har det ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 6, 2012 det er en TDI har du pumpe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 6, 2012 Til tdi har jeg dessverre ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 6, 2012 Har til en afn motor... Gått ca 50.000 km. Sjekk motorkode;) er det 90 eller 110 hk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 6, 2012 som jeg skrev lengre opp her: HVOR PÅ MOTOREN STÅR MOTORKODEN? les litt da folkens. jeg finner ikke koden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 6, 2012 Hvordan ser el kontakten ut ? rund eller litt avlang ? Har en med rund kontakt . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 6, 2012 det husker jeg ikke. men det kan jeg få sjekket opp iløpet av morgendagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 6, 2012 og kansje du kan notere ned flere nummer som står på . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 7, 2012 de nummrene som står øvers er de eneste tallene jeg fant desværre men kontakten var rektanguler, med 3 "pinner" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 7, 2012 ikje den kontakten . En større kontakt . nr du har skrevet ned er verken bosch lr vag tippa i .. Motorkode finn du i servicehefte eller trykk inn regnr på bilen på mekonomen feks . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 7, 2012 eller så kan du gå bak i bilen, så er det en hvit lapp med bilens fabrikk hidden og koder med utstyr.. der står motor-lakk-interiør og girkasse kodene lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 7, 2012 (endret) litt vanskelig siden jeg ikke eg hjemme men kontakten er som sagt avlang med 3 "pinner" skal få langt ut bilde av kontakten Lagt til etter 33 minutter: her er et bilde av kontakten som står på pumpa. så skal jeg prøve å få tak i motorkode. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...