#1 Skrevet Juni 12, 2012 (endret) Har hatt mer eller mindre trøbbel med en oljelekkasje på servoen en tid, og måtte til slutt krype til korset og levere inn bilen på Møller for å bytte en slange (høytrykksslange forstod jeg). Det var jo passelig dyrt og etter at jeg fikk igjen bilen (ca 1 uke siden) er det akkurat som om servoen kommer og går. Den nykker liksom, og spesielt ved sving mot venstre rett etter midtstillingen på rattet virker det nesten som om servoen ikke er i drift i det hele tatt. Fungerte jevnt og fint med lekkasjen så lenge jeg fylte opp med 0,5dl 1x pr. mnd. Nå tar Møller den inn for å sjekke, men siden jeg måtte fylle ATF olje på servoen når jeg oppdaget lekkasjen en «rød-dag» i påsken med kun Esso åpent og 90 mil hjem, så skylder de vel sikkert på feil bruk av olje. Lurer derfor på om noen har tungtveiende argumenter for at ATF oljen ikke er synderen og/eller har forslag til hva som lager trøbbel nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 12, 2012 Hvordan ser multiremmen din ut? Olje på den? På gamle 3bg'en min hendte det at servoen forsvant i små nykk når det regnet ute, rett og slett fordi reimen var sliten og glatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 12, 2012 Den har jeg ikke sjekket, men virker da veldig rart at den skulle bli mer slitt etter et besøk hos Møller for å bytte en slange og noen pakninger? De påstod også at de hadde kjørt bilen en lang tur etter bytte for å sjekke at det ikke var mer lekkasje, men mekanikeren må jo ha vært mer eller mindre svimmel som ikke merket seg at styringen var blitt helt kokkos Men for all del. De mente også at en feil i baklampene definitivt var i hengerkontakten og ville bytte ut hele hengerkontakten og ledningsnettet. Feilen var i kontakten til lampene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...