#1 Skrevet Juni 12, 2012 Hei! Eg har ein golf rallye 1990 model, men synkroniseringa på gira e ikkje som de ein gang skulle ha våre. Eg lurte på å prøve som eit lite prosjekt å overhale kassa sjøl Eg veit ikkje om de e nåken god ide, men eg lika best å lære med å gjere ting sjøl Stemmer det at de er o2c kasse i denne bilen? Er det heilt på bærtur at eg skal prøve på dette sjøl? Går det an å få tak i overhalings kit eller nåke til denne? Kom gjerne med forslag, anbefalinger og tips Takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 13, 2012 Er ein del arbeid å gjere det sjøl, men om du er forsiktig å legger alt ut i rekkefølge du tok det ut og held god orden er det langt fra umulig. Men skaff overhalings sett å ta alt samanhengande ei helg, ligg det strødd utover for lenge så er det lett at ein del forsvinn og morroa er i gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 13, 2012 Okay, takk for tipset:) men veit du kor eg får tak i overhalings kit? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 14, 2012 på mi kasse var det ikkje synkroniseringsringane eg måtte skifte, men lager og tetninger, og desse kan du lese av nr på å reise til spesialvarer og få (skift lager og alle tetninger da du først tar d ut). så da treng du egentlig eit synkroniserings ring sett, dette må du vel sikkert til berge og co for å få tak i, om ikkje ein må til ein som driv å overhale kasser eventuelt. Som du sikkert sjønne so brukte eg meir enn ei helg på d;) hehe.. men vart billig med lager og tetninger fra spesialvarer i forhold til originaldeler. Billigaste er jo å finne eit komplett kit utanlands, men tar gjenne litt tid da. Men desse bilane er jo entusiastbiler så om ein greve litt på dei mange foruma til vw audi rundtom så finne du fram til slutt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 14, 2012 Okay, då har eg fått ei god veiledning tusen takk for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...