Golf 1 sikringsboks og varselblinkbryter.

Anbefalte innlegg

Trenger en sikringsboks til golf 1, den typen som er før 84, DVS før CE1 boksene. Det er da typen med gamletypen sikringer, ikke flate stifter, samt varselblink bryteren til dash.

 

Noen som kanhjelpe?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm.. har et par av de boksene liggende vet jeg. mulig jeg har den blinkebryteren også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm.. har et par av de boksene liggende vet jeg. mulig jeg har den blinkebryteren også

 

Mulig jeg slår til på det hvis du har de og de er i bra stand =) Har en i lokal laget som muligens har varselbryteren, men han er midt i flytting, så vet ikke når hans dukker opp. Så mulig jeg tar alt sammen fra deg =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BUMP, ingen som har å vil selge sikringsboks?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi ikke ta en kikk en dag etter jobb Joakim? :) Så kan vi se hva vi finner for noe.. skal hente et lass til med einserdeler snart. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi ikke ta en kikk en dag etter jobb Joakim? :) Så kan vi se hva vi finner for noe.. skal hente et lass til med einserdeler snart. :)

 

Bare å hyle så stiller jeg =) Begynner bli litt annig av å ha bilen stående stillt :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.