#1 Skrevet Juni 12, 2012 Hei Har blokket EGR på min 2.0tdi og tenkte da å ta av innsuget å gjøre dette rent , hva anbefales å bruke til å rengjøre dette med ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 12, 2012 En blanding med surfex, styrke på 1:15 klarer nok å rengjøre det ganske så bra Eller tenker du mer på selve utstyret? Sent from my iPad using Tapatalk HD 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 12, 2012 La mitt i diesel i et par uker jeg.. blåste MYE med trykkluft etterpå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 12, 2012 Diesel funker veldig bra. Eventuelt parafin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 12, 2012 La mitt i diesel i et par uker jeg.. blåste MYE med trykkluft etterpå. Nå hadde jeg tenkt å ta det av og rengjøre det og sette det på igjen samme dag da ... er avhengig av bilen hver dag vøtt ... En blanding med surfex, styrke på 1:15 klarer nok å rengjøre det ganske så bra Eller tenker du mer på selve utstyret? Sent from my iPad using Tapatalk HD Tenker på inni innsuget , få bort all eksos dritt etter at jeg har blokka EGR ventilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 12, 2012 Brukte rødsprit og tente på. Brant lenge! Når det hadde kjølt seg ned, brukte jeg parafin og skrubbet bort det siste. Var ca 10-15mm dritt rundt i hele innsuget. Ikke helt etter boka, men det fungerte for meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 12, 2012 Du vil få bort mye med surfex tror jeg .. jeg bruker alltid det på sot og drivstoff søl.. Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 12, 2012 Du vil få bort mye med surfex tror jeg .. jeg bruker alltid det på sot og drivstoff søl.. Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk 2 Og hvor får man tak i dette ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 12, 2012 Jeg har en hel kanne med det her hjemme ellers får du kjøpt det rundt om på nettet.. Sent from my iPad using Tapatalk HD 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 12, 2012 Jeg har en hel kanne med det her hjemme ellers får du kjøpt det rundt om på nettet.. Sent from my iPad using Tapatalk HD Ok , må ha det før helgen i allefall da ... så kanskje jeg kan få kjøpe litt av deg da )) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 12, 2012 Hvor i landet holder du til, så kan jeg sikkert komme opp med litt i kveld eller noe? Sent from my iPad using Tapatalk HD 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 12, 2012 Hvor i landet holder du til, så kan jeg sikkert komme opp med litt i kveld eller noe? Sent from my iPad using Tapatalk HD Du har PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 12, 2012 Tynner og dette børstesettet brukte jeg. Ble så godt som nytt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...