sent ladetrykk og dårlig gange på motor

Anbefalte innlegg

Har fått byttet regreim og toppakning på verksted. Etter det syns jeg bilen trekker dårligere dvs ladetrykket kommer ganske brått når jeg passerer 2000rpm. Det hender også at den plutselig ikke lader i det hele tatt. Trenger vel ikke fortelle hvordan den går da...: faint :

I tillegg så er det viberasjoner i bilen når belastningen er størst, dvs ligger i høyt gir og rundt 1900-2800rpm. Noen ganger lyser kommer også abs og esp lamp på og da blir viberasjoenene værre.

Hvis jeg stopper bilen og starter på nytt får jeg som regel turbotrykk tilbake og abs esp lampa slutter å lyse, i alle fall en liten stund..

Verkstedet mente svinghjulet var ødelagt men er jo rart at det ikke var så ille før jeg hadde den inne..?!

Tenkte kanskje det var noe tenningsfeil, så leverte den på nytt. De mente den var i orden men en sylider/dyse ga litt mye så de justerte denne.

Forøverig så merker jeg også noen ganger når jeg starter at den er litt "tungstarta" dvs den starter men turtallet bruker 1-3sek på å komme opp stabilt...

Denne ble en lang post men håper noen der ute har noen råd eller tips å komme med? er takknemelig for det alt...:tilber:

Skal prøve å sjekke opp feilkoder senere i kveld..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.