#1 Skrevet Juni 13, 2012 Har hørt noen rare lyder fra turboen en liten stund, og etter å ha montert åpent filter høres det ut som "compressor surge". Det forekommer av og til, men bare når den lader 1.5bar. Noen som vet hvorfor? Er det skadelig for turboen? Legger ved en link fra YouTube der de opplever det samme. Høres veldig godt!! 50sek inn i filmen hører man lyden jeg opplever, men min får ikke den r-r-r-r-r-pysj-r-r-r-r lyden...bare den mellom 50 og 52 sek.. Hvis dere skjønner hva jeg mener:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 13, 2012 hva slags turbo har du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 13, 2012 Type original:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 9, 2012 Noen som har opplevd dette selv? Det kommer å går litt, og oftest når den lader mellom 1,3 - 1,5bar. Har byttet manifold og DP, da jeg trodde dette strupet litt mye. Kjører med original K24 turbo. Resten av eksosen er original. Kan det hende at de originale lyddemperne er for "tette"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 9, 2012 Jeg ladet også 1.5 med K24 på s2'n og den surget hvertfall ikke.. Sikker på at resirk og resten av trykkslangene er tette og fine? At du ikke blir lurt av en annen lyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 10, 2012 Jeg har ikke sjekket trykkslangene, så det kan være et alternativ. Resirkventilen er relativt ny, men jeg kan også prøve med ei strammere fjær. Noe tips til testing av trykkslangene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...