#1 Skrevet Juni 13, 2012 Har fått løsnet midtkonsollen, men hvordan får jeg av denne uten å ripe opp plastikken på håndbrekket? Sprekken til håndbrekket er jo akkurat litt for smal.. (Formålet er bare å få byttet lyspæren under quattrofiguren i midtkonsollen.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 13, 2012 Dra opp brekket, dra frem den pølsa med kant på oversiden som sitter på selve brekket og løft opp selve midtkonsolen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 13, 2012 http://elsaweb.spaghetticoder.org/doc/A.en-GB.4A-KM-KM/20830673/2 der har du det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 13, 2012 sorry feil . men mener dette er riktig http://elsaweb.spaghetticoder.org/doc/A.en-GB.8C-KM-KM/20843937/2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 13, 2012 Takker. Den pølsa satt bomm fast. Men klarte da å lirke den gjennom sprekken med litt list. Lyspæra under Quattrofiguren var loddet til ett lite printkort, så der må jeg antakelig finne en tilsvarende pære. Kult å lære å skru litt sjøl 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 13, 2012 går an å kjøpe nytt hele kortet med pærer og allt , men hvis du vil ta den litt billigere varianten så er jo det bare å lodde på pærer selv Mener å huske platen med pærene kostet rund 600,- når eg kjøpte i fjor ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 13, 2012 Det er derfor jeg liker å improvisere litt Gjør tilsvarende under bryteren til sidespeilbryteren, så sparer jeg enda litt mer pæng Jeg ringer antakelig ELFA for å finne riktige pærer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 13, 2012 Pleier å lodde inn ny pære selv, pærer finner på du på Alfa men jeg er ikke kar om å huske rett nummer Mener å ha noen hjemme i Drammen som jeg kunne sendt deg, men jeg befinner meg i Ålesund for en stund 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 13, 2012 Fikk en annen idé her om dagen: å lage en liten krets som automatisk senker sidespeilene ved rygging (for å forhindre kantkjøring av felger ved parkering) og retter de opp igjen etterpå. Burde være mulig å få til ved å koble seg til bryteren for ryggelyset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 13, 2012 hehe, morsomt at du nevner det. Har vært inne på akkuratt samme tanken, men har en liten problemstilling: Vil ikke motoren fortsette å stå å jobbe når speilet har kommet helt ned, siden strømmen ikke opphører når man rygger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 13, 2012 Neida, man lager en krets slik at den gir spenning en kort tid til speil når ryggelys slås på og motsatt en kort tid når ryggelys slås av. Den kunne settes inn i en liten eske og monteres i døren, f.eks.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...