Gokart kjøring i Elvedalen (Snertingdal)

Anbefalte innlegg

Veit ikke helt om de har åpnet for sesongen eller når de evt. åpner.

Men hva med å prøve å få til noe gokart kjøring i sommer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært gøy det :)

Finnes det noe info på nett om banen osv.?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er mye ymse, virker ikke som de har noe skikkelig hjemmeside. Men klarte å finne noe på Facebook...

Kan jo komme med litt info om banen:

Banen er ca. 1000m lang, og er en rask bane, kartene tatt i betraktning. Runden går vel unna på rundt 55 sek.

Adressa er Snertingdalsvegen 1294. For de som ikke er så godt kjent i området kan det være litt kronglete å finne fram, men er i grunnen bare å ta av fra RV4. i Redalen og kjøre oppover Snertingdalsvegen ca. 13km oppover. Etter et parti med noen sikksakksvinger kommer det en kort rettstrekning, med skilt til Gokart bane. Er en grusvei ned til banen som pleier å være rimelig dumpete, men går bra hvis en tar det veldig pent.

Facebook link: http://www.facebook.com/pages/Elvedalen-Gokartutleie/218719178228399?ref=ts

Her er hjemmesiden: http://www.leiekart.com/index.html

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, er selvsagt med.

Er vel 5-6 carter som kan kjøre samtidig, såpass burde vi vel klare og få med.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner både han som driver nå og banen godt (hjemmebane) :)

Er med jeg også ratt om det passer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med jeg om det passer :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er jeg med på om dato osv passer :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja takk :)

Hvis det passer så klart....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er med om det passer ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å gjøre et forsøk nå på lørdag?

På yr er det per nå spådd opphold i det minste.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å sette opp en "event" på det og ta noen datoer frem i tid? Så ser man kjapt hvor flest kan være med via en poll f.eks, også kjører vi igang? :)

Jeg ser at de har flere alternativer til "opplegg" alt ettersom hvor mange vi blir.

Copy - Paste:

Drop in:

Kjører i 10 min, og det er raskeste rundetid som gjelder

Elvedalen Racet

Dette passer utmerket til store eller små grupper. I Elvedalen Racet konkurerer deltakerene individuelt.

1. Oppvarmingsheat à 10 min

2. Kvalifiseringsheat à 10 min. Den med raskest rundetid får beste startspor i finalen.

3. Finale à 10 runder (for de 8 raskeste) Fellesstart og førstemann i mål vinner.

Minimum gruppe på 5 stk

Man kan kjøpe på B finale dersom det er ønskelig.

Le Mans

Le Mans løp er basert på teamarbeid hvor førerskifte og service pågår kontinuerlig. Vårt Le Mans løp arrangeres over 1 eller 2 timer, alt etter ønske og antall deltagere. Konkurransen passer for 15 personer eller flere. Anbefales at man er minst 3 stk på lag.

Deltagerne fordeles på inntil 8 lag, hvor hvert lag får tildelt en gokart. Lagene oppnevner selv en lagleder som har ansvaret for å kalle inn sitt lag til førerskifte. Hemmeligheten er å ikke ha for mange førerskift, det tar tid! Taktikk og planlegging er viktig før løpet. Det laget som har flest runder etter løpets slutt går av med seieren.

Jeg personlig tenker at Le Mans løp hadde vært dritmoro, men tviler vel litt på om det er såpass mange som møter opp at vi får det til...?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støtter den Glenn Erik...

Burde hvertfall kunne få med nok folk til Elvedalen racet, men LeMans kan nok bli litt verre...

Noen som er med på torsdag dersom det er vær?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Torsdag fungerer for meg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er en gjeng fra Valdres som kunne tenke oss å være med på dette om det er mulig?

Jan Brede

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er en gjeng fra Valdres som kunne tenke oss å være med på dette om det er mulig?

Jan Brede

Jo flere - jo bedre? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, for all del...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager hvis det var noen som var og kjørte uten at jeg dukket opp, oppsto noen uforutsette ting jeg ikke kom meg unna i kveld, så ble til at jeg tok en tur på dagen i dag.

Kan melde at veien ned til banen har aldri vært bedre, så ikke noe problem selv for de med de verst senkede bilene, de få hullene som er, er det ikke noe problem å styre unna. Prøve å få til noe på søndag kanskje?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.