Anbefalte innlegg

Trenger noen deler til bilen da, som dessverre er blitt neglisjert ei god stund nå, og slik økonomien er når man bygger hus, så er det ikke stort som er avsatt, eller blir avsatt til bil dessverre. Har nok med å holde konebilen i gang om dagen, så jeg setter pris på om noen har noe liggende til en billig krone, eller vet om hvor jeg eventuelt kan få tak i dette billig. Eller kanskje noen som rett å slett ønsker å donere noen deler til meg. Alle tips eller donasjoner mottas med stor takk.

 

 

-Wire håndbrems

-Ny katalysator.

-Viskermotor bakluke.

 

Oppdatert liste.

 

Hvis noen er bilelektrikere å vil hjelpe ett medlem til å få en status og hjelpe meg med det elektriske på bilen hadde jeg vært evig takknemlig.

 

Tusen takk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har viskermotor til bakluka :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva snakker vi om her da, med frakt. Siden du er bosatt i valdres?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ein heil golf vr6 du kan få kjøpe=) 20000/bud=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ein heil golf vr6 du kan få kjøpe=) 20000/bud=)

 

Beklager, da jeg hverken har garasje eller plass til dette tror jeg at jeg står over. Men takk for tilbudet Lars!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

500 + frakt ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

500 + frakt ? :)

 

Mulig jeg får med viskermotor i en annen deal med flere deler nå, sender deg en PM hvis det ikke går i ordne med den andre dealen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger noen deler til bilen da, som dessverre er blitt neglisjert ei god stund nå, og slik økonomien er når man bygger hus, så er det ikke stort som er avsatt, eller blir avsatt til bil dessverre. Har nok med å holde konebilen i gang om dagen, så jeg setter pris på om noen har noe liggende til en billig krone, eller vet om hvor jeg eventuelt kan få tak i dette billig. Eller kanskje noen som rett å slett ønsker å donere noen deler til meg. Alle tips eller donasjoner mottas med stor takk.

 

 

-nye kallippere hele bilen, pluss skiver og klosser (gjelder 4 stk ja)

-venstre forskjerm

-Vaier håndbrems

-En komplett sjekk av det elektrisk (alarm kuttet ut, sentrallåsen går på når jeg trykker inn brems, vinduer som ikke vil åpne, og det er ikke sikringene)

-Ny katalysator.

-Viskermotor bakluke.

-endeledd begge sider.

 

I tillegg må toppen overhales, og bilen lakkeres.

 

Tusen takk

 

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=194048

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.