#1 Skrevet Juni 13, 2012 (endret) Selger noe deler jeg ikke skal bruke selv, har søkt litt rundt for å finne ca priser men er så mye opp og ned. Er lov å komme med bud Kan ta diverse s2 deler i bytte, kom med forslag. Speil er meget interessant Rs2 speil 3500,- (ikke ledningsnett) SOLGT Innsug 1500,- (følger med trykkrør som er avbildet) SOLGT Reflexplate BUD (kun 1 mikroskopisk sprekk) SOLGT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 14, 2012 Hva er fargen på bilen din? Har noen nylakkerte s2 speil i hvit perlemor:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 14, 2012 Det har jeg ikke bestemt enda hehe. den blir hvertfall ikke hvit perle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 14, 2012 Har noen røde speil liggende;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 14, 2012 Hvis det bare er tilbud om å handle så kan det vente til det kommer en ønskes kjøpt tråd, her er det kjøp eller bytte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 15, 2012 Vet du om det kun ledningsnett fra RS2 som passer på speilene? Møller skal sikkert ha 2k for det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 15, 2012 Ja har forstått det sånn. Skal ta å dobbelsjekke i morra på jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 18, 2012 Byr deg 2000,- for speila. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 18, 2012 Innsug er solgt Byr deg 2000,- for speila. Det er notert. Lar de nok stå til jeg får litt mer, får se hvor stor interesse det er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 25, 2012 Bøøømp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 25, 2012 Byr deg 2500 for speila, jeg betaler frakt til trøndelag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 26, 2012 Byr deg 2500 for speila, jeg betaler frakt til trøndelag.. Det er notert, kunne tenkt meg litt mer altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 6, 2012 Ingen andre som vil gi bud ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 16, 2012 Nobody ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 18, 2012 Byr 3000 + frakt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 19, 2012 Disse er solgt desverre, har glemt å oppdatere tråden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...