billig forstillingsdeler til audi a6 c4

Anbefalte innlegg

hei som topic sier så leiter jeg etter slike kit man får til passat og audi i 97-2005 modellene. finner på biltema til slik og ingenting,men kvaliteten er deretter... noen andre som vet? trenger lenkearmene, stabilisatorstag og endeled. er til min fars bil så haster egentlig ikke,

er ikke quattro så der er sagt.

håper noen kommer med noen lure sider over dammen...

dette er vell fort gjort om man er vandt til og skru litt?!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk ut ebay.com. Jeg kjøper fra en som kaller seg FCP og jeg har ikke hatt problemer med sett fra denne selgeren. Jeg kjøpte det første settet i 2008 og det er fortsatt like tight og fint. Handler fast fra denne selgeren.Skal sjekke opp på min ebay side og gi deg eksakt selgernavn.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jess hadde vært supert bjørnar! ebay har jeg tenkt på men mye useriøst der ute :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selgeren heter Foreigncarpartsonline. Følger med skruesett og som er bra. Har 2 ganger fått med dårlig skruesett men 2 dårlige av 20 bestilte sett er vel ikke krise. Alle gangene jeg har bytta sett har alle de originale boltene på bilen latt seg få av hele så har de 2 gangene brukt dem på nytt.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den er god . takk skal sjekke . e han tysk eller engelsk ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

like dyrt ca som og kjøpe hos biltema.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel C5 du mener?

Blauparts.com har både Meyle og Ocap til gode priser, tror kvalitet er bra på begge.

Mulig du kan spare litt på å bruke jetcarrier hvis blau har fri frakt innen US på dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

like dyrt ca som og kjøpe hos biltema.. :P

Er vel kanskje like dyrt men de få jeg vet om som har brukt Biltema sine har ikke holdt så lenge. Problemene har vært gummien på armene som har smuldra opp etter kort tid men mulig det bare har vært tilfeldig. Grunnen til at jeg bruker denne selgeren er pga jeg hjalp en kamerat i 08 med å montere et slikt sett og det er fortsatt bra til tross for at han misbruker bilen sin.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.