#1 Skrevet Juni 13, 2012 På min S3 var det originalt uttak for oljeånding i toppdekselet (APY motorkode). Motoren min er nå bygget om, bunndel fra AGU og topp fra AEB. Jeg satte først på det orignale toppdekselet ettersom at det passer på AEB toppen, men har klart å ødelegge det, så nå har jeg satt toppdekselet fra AEB motoren på. Dette dekselet har ikke uttak for oljeånding. Hvilken betydning har dette for min motor? Og hva er grunnen til at AEB motor ikke har dette, mens APY har det? Dersom jeg har forklart meg dårlig, gi gjerne beskjed så skal jeg prøve å forklare bedre:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 13, 2012 Går åndingen tilbake i innsug oem? Mvh Kim Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 14, 2012 Originalt går åndingen inn i slangen/røret som luftfilteret sitter på, jeg har ledet all ånding vekk fra dette nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 16, 2012 Ingen som vet noe om dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...