#1 Skrevet April 21, 2005 Hei! nå er det på tide med en pizza og noen liter øl! Påmelding her, så ordner jeg med bordbestilling og det som trengs Åpent for både han,hun og intetkjønn Oppmøte klokken 19 Kom dere opp av sofaen og bli med på en heidundranes fest 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 21, 2005 trenger jeg å si no mer?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 21, 2005 Hva med tvekjønn og evt. transer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 21, 2005 Hva med tvekjønn og evt. transer? Du kommer skjønner jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 21, 2005 count me in 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 22, 2005 | || ||| |||| ||||| |||||| ||||||| |||||||| ||||||||| |||||||||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 22, 2005 Jeg kommer en liten tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 22, 2005 Du kommer skjønner jeg? "Jeg" kommer dersom økonomien tillater litt god mat. Doris blir hengende igjen i skapet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 25, 2005 Blir det noe av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 25, 2005 jeg håper det, men det ser jo ikke ut som folk liker øl eller pizza her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 25, 2005 Fin ting, men jeg jobber til kl halv tolv den kvelden. Vel og merke i nabobygget til Oslo City, kommer om det er liv i gjengen så sent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 25, 2005 Skulle også gjerne blitt med men jeg er nok på vei til Valdres jeg da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 25, 2005 Skulle gjerne vært med, men må i noe bursdagsopplegg hjemme i Sarp. Får ta det igjen neste gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 26, 2005 count me & "no_rallye" in 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 28, 2005 Spør nok engang, blir det noe av?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 28, 2005 med 5 påmeldte så er cet vel bedre å utsette det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 28, 2005 med 5 påmeldte så er cet vel bedre å utsette det... Får ta turen til Valdres på lørdag i stedet for da.. Ottar er ikkje med så du treng ikkje vere redd Tom R 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 28, 2005 da får vi ta det igjen når utepilsen er "duggen" på bryggen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 29, 2005 med 5 påmeldte så er cet vel bedre å utsette det... Kom igjen da JAN, din festbrems!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...