#26 Skrevet September 6, 2012 har du vakumboksen til diff sperra som sitter på bakdiffen? trenger sårt en før vinter'n! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 1, 2012 Mye igjen her ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 1, 2012 Slangen mellom luftfilter og turbo? Min er sprekt:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 2, 2012 Samme problemet på den jeg hadde desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 2, 2012 Kom ikke som noe sjokk;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Oktober 14, 2012 Bump igjen. Har fortsatt møøøe deler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Oktober 17, 2012 Har du en komplett høyre s4 c4 linselykt liggende ? Evt. pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Oktober 17, 2012 Bare s6 lykt liggende desverre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Oktober 28, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Oktober 28, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet November 8, 2012 Bump fortsatt mye greie deler her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet November 8, 2012 Har du slangen som går fra toppen av bakre del på servopumpa og bak til torpedoveggen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet November 8, 2012 Ikke umulig, må ta en titt i garasjen i helga kan du ikke sende meg et bilde på 92692542 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet November 8, 2012 Ikke umulig, må ta en titt i garasjen i helga kan du ikke sende meg et bilde på 92692542 ? Sender deg bilde på lørdag jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet November 9, 2012 Er på jakt etter nedre dørhengsel på førerdør, til s4. Har du noe dashbord deler? Skulle hatt et endedeksel der med bryterene. På min stod det en mobilholder der så jeg mangler dekselet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet November 9, 2012 Tror jeg har et par førerdører stående, men er jo ikke så lett å sjekke stand på hengsla. Den ene bilen hadde bare gått 200 000 da. Endedeksel ? Bilde ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet November 9, 2012 Ok, kan ta et bilde og legge ved ja:) Nedre hengsla på min er knekt så alt som er bedre enn det er jo bra;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet November 9, 2012 Hehe ja daså. Skal kikke når jeg kommer hjem igjen om jeg har noe brukende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet November 17, 2012 Trenger pengene og plassen, kom med bud på alt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet November 20, 2012 Sendte deg bilde av servoslangen på MMS for en stund siden😊 finni noe?😊 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet November 20, 2012 Hmm, ikke motatt noe ? prøv å legg ut her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet November 20, 2012 Den lengste av disse😊 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet November 20, 2012 Det har jeg vettu Bare kom med bud du så blir vi enige. Usikker på hvordan jeg skal prise sånt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet November 21, 2012 Hanskeromslokk+ høyre blinklys, (den som klipses i lykt) har du begge inne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet November 21, 2012 Hanskeromslokk kastet jeg akkurat faktisk da ingen handlet det.. Blinklys har jeg dårlig med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...