#76 Skrevet Desember 27, 2012 Sendt deg PM.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Desember 27, 2012 Har ikke fått noe ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Desember 27, 2012 Har du servopumpe til ABY enda? Trenger festene, så om du har tar jeg komplett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Desember 27, 2012 Har du servopumpe til ABY enda? Trenger festene, så om du har tar jeg komplett Det har jeg mener jeg har festene også. Skal kikke litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Desember 28, 2012 Har ikke fått noe ? "Jan Aimar Kostøl har overskredet det maksimale antall private meldinger som kan lagres, og kan derfor ikke motta flere meldinger, før disse blir slettet" Har du pris på turboene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Desember 28, 2012 Har slettet nå Må nesten kikke litt på de å se hvordan de er i form før jeg kan gi noe pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Desember 28, 2012 oki.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Januar 7, 2013 Bump ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Januar 15, 2013 Bømp ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Januar 28, 2013 Oppopp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Februar 18, 2013 Kom med skambud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Februar 18, 2013 har vell ikke tilfeldigvis S6+ calippere forran da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Februar 18, 2013 har vell ikke tilfeldigvis S6+ calippere forran da? Desverre. Hør med Eirik Bakken på forumet som handlet bilen min om han skal selge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Februar 19, 2013 Hvordan er tilstand på turboer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Februar 22, 2013 De virka temmlig slitne.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Mars 10, 2013 Har du bensin tank??=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Mars 10, 2013 Desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Mars 10, 2013 Du skulle ha downpipen selv? eller selge, mtp at den er på lista? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet Mars 10, 2013 Den er til salgs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet Mars 11, 2013 Lagd selv, eller kjøpt? =) Hvis kjøpt, hvor er den fra? Rustfritt eller vanlig stål? Ser ut som vanlig stål utifra bilde. Og pris ? =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet Mars 11, 2013 Den er selvlagd, men ikke av meg. Brukte den på bilen min og funka fjell det. Er vanlig stål. Var en som sa han skulle ha den nå så får se om det kjøpet går i boks hvis ikke kommer jeg tilbake til deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet Mars 20, 2013 Oppopp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet Mars 21, 2013 har du termostathus som passer på aby motor? Mvh Tommy Jakobsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet Mars 21, 2013 Det kan være. Må nesten kikke da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet Mars 23, 2013 Har ikke ventilløftere liggende? Til orginal AAN topp. Mangler 12 stk, men kan ta alle 20 om du har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...