#101 Skrevet Mars 24, 2013 Nei de er borte vekk desverre Men han på Ecconor hadde jo god pris på løftere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet April 11, 2013 Opp ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet April 29, 2013 Hoppsann ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Juni 30, 2013 Opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Juli 17, 2013 Den traversen du har liggende, det er ikke til B5? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Juli 17, 2013 Desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Juli 17, 2013 Desverre Okei, har mulig skaffet meg fra 2.8 quattro så går nok greit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Juli 18, 2013 20vt eksosmanifold uten sprekker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Juli 18, 2013 Skal se på den jeg har liggende vet ene hullet til wastegateboltene har litt dårlige gjenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet Juli 18, 2013 få sjekka den du. har en manifold jeg tenkte jeg skulle bruke til 16vt motor. men han som sku sveise anbefalte meg og kaste den jegh adde da det var endel grove sprekker i støpen. lønte seg ikke og sveise de heller. så derfor på jakt etter en bra en. fortrinnsvis med alle pinnebolter da de er dyre og kjøpe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet Juli 18, 2013 Sprekker her og desverre kom vell ikke som noe overraskelse det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet Juli 19, 2013 pleier og være sånn, men da har jeg spurt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet November 3, 2013 Opp!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...