Anbefalte innlegg

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=35493578

 

Selger denne for en meget god venn av meg. Veldig pen bil! Som nevnt i annonse så bærer den preg av godt vedlikehold. Styling og front ble lakkert opp for to dager siden pga han kjørte på en hare og fikk et hakk i frontfanger og bakfanger. Nylig lakkbehandlet, eu godkjent for noen uker siden med senkesett i vkort (dette var et #%%& å få til.) men bilen er som sagt godkjent sånn som den er nå (på bildene)

 

Innbytte ikke av interesse da han selger pga han har kjøpt ny bil, og akkurat kjøpt seg hus og prioriteringene er annerledes.

 

Se annonse for mere info, eller send mail/ring. I morgen kan det være litt kinkig og få tak i meg da jeg blir liggende i narkose hele dagen, men send en mail så ringer jeg opp på Fredag :)

 

Sakset fra annonsen:

 

Beskrivelse

 

Meget pen og strøken Audi A4 Turbo Quattro!

Rette utstyret, rett farge, rett interiør.

Ikke importbil, servicehefte, motorvarmer.

 

Bilen ble nylig EU godkjent (senkesett godkjent i vognkort! se bilde)

Bilen er godkjent sånn som den er nå, og ser akkurat lik ut som da den ble forevist på Biltilsynet.

Frontruta ble også byttet før eu kontroll.

 

TILSTAND:

Bilen er i god stand.

Ingen feil/mangler kjent, bilen er i meget god stand i forhold til årsmodell/km stand og bærer preg av å være godt tatt vare på.

 

Sjekk utstyrslisten!

 

Ta kontakt dersom dette kan være av interesse for deg!

Bilen selges "for kunde" og er ikke i daglig drift da eier har kjøpt ny bil!

Det er ikke interessant med innbytte.

Prisen er ferdig registrert.

 

Roger

Tel: 40203063

Epost: roger@bilpleiegarasjen.no

 

Lagt til etter 4 Days 20 Hours:

 

For vwaudi-club medlemmer slenger jeg med voks (Swissvax Endurance) og microfiber kluter.

Bilen kan leveres/sendes så langt sør som Bergen og vi deler på fraktkostnadene inkl. flybilett for at du skal komme opp å se bilen først :)

78_225488222_xl.jpg

DSC_1089.jpg

DSC_1078.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var denne solgt, og tråden kan stenges :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.