#1 Skrevet Juni 14, 2012 (endret) Selger mine RS6 Replica felger ettersom jeg handla meg nye felger... Dekkene var bare å hive... så er bare felgene, 8.5x19" på 2 av felgene og 9x19" på de andre 2. Blei litt i breieste laget for meg å ha på golfen min Har sparkla opp det som var av sår å riper i felgene og plastidippa de, men dippen holdt ikke så den er delvis revet av ( skal fjerne alt ) Legger ved et par bilder jeg har liggende intill jeg får tatt nye bilder av de etter at dippen er revet av glassblåst Pussa og grunna Dippa, men denne er delvis vekk.... pris; 2000,- 99275450 ring eller send melding 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 14, 2012 Innpress? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 14, 2012 (endret) glemte helt inpresset ... 9x19" er ET 35, og 8.5x19 står det faktisk ikke noe etter ET, Men lurer på om det er rundt 45.. Også ser det ut som at 9x19" er OEM felger mens de andre to står det "not OEM" 8.5x19" 9x19" 9x19" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 28, 2012 Hvor mye skal du ha kun for de 9" breie? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 13, 2012 Selges for 2000,- !! buump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 15, 2012 Er felgene nå kun grunnet? Eller er de lakkert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 15, 2012 Er interessert. Mulighet å møte meg en plass? Mvh Håvard. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 4, 2012 Solgt.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...