Anbefalte innlegg

Vurderer å bytte/selge de nye felgene mine da jeg har lyst på noe annet.

 

Det er WSP Italy Giasone i hyper silver, 8,5x19, ET43 og nav åpning 66,6. Dette er likt dimensjonene som originale 19" på A4. På A4 kan man også bruke original hjulbolter. Felgene er så godt som nye, ble satt på bilen i påsken i år. Ingen riper. Felgene er skodd med Continental ContiSportContac 5, 255/35-19.

 

Ved salg: Veiledende pris nytt var 21000,- for komplett pakke. 2250 pr felg og 3000 pr dekk. Jeg fikk de for 18000,-. Selges nå for totalt 13000,-, alternativt 6000 for felgene. Felgene er fine og dekkene nesten ikke brukt, så skambud under dette vurderes ikke:)

 

Ved bytte: Ønskes byttet i 19": originale Audi felger (type RS4 II, RS6 II), OZ (type Ultraleggera eller lignende), BBS eller lignende. Felgene skal være fine og ripefrie. Vurderer både kun felger og komplette pakker, men ikke dårlige budsjettdekk.

 

20120404_171520.jpg

 

20120314_182102.jpg

 

20120404_171457.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, hvordan er kvaliteten på disse?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette TÜV godkjente felger, laget i Italia på lisens. Så dette er replika felger som ikke må sammenlignes med billige Kina replikas. Blir en felg skadet av disse, vil du uten problemer få erstattet med en lik:) Disse er produsert opp etter biltypen, så jeg bruker originale hjulbolter, har ikke sentreringsringer, og har samme størrelse/ET som det er på de originale Audi 19" til A4 2012.

 

Er i ferd med å bestille nye OZ Ultraeggera nå, men ikke dekk da jeg har planer om å beholde de. Så dersom noen ønsker komplett sett med de ContiSportContact5 255/35-19 dekkene som er på nå (rulla 3000 km), må de ta kontakt innen 27/7 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan ville disse passet på en A6 06mod tror du? Dekkdimensjon er vell lik vil jeg tro. Tregner vell bare sentreringsringer vil jeg tro?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan ville disse passet på en A6 06mod tror du? Dekkdimensjon er vell lik vil jeg tro. Tregner vell bare sentreringsringer vil jeg tro?

 

Jeg er ingen fagmann på dekk og felg. Men jeg har org ET39, din har 42. Så da ender den vel 3 mm lenger inn? Det kan jo evt justeres, hvis man ønsker det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor holder du til i landet? Må eventuelt finne en måte å få de til Stavanger ¨på.

 

Har du et nummer så jeg kan ringe deg på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

92824408, holder til i Oslo området. Tenker du kun felger eller hele settet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker hele settet.. Ringer deg. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.