#26 Skrevet Juni 17, 2012 Kjøpte du lærene med den "gamle" etiketten? Sent from my iPad using Tapatalk HD 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 17, 2012 7500K er vel ikke gult? Da er det feilvare:) skal være hvite.. Sent from my iPad using Tapatalk HD 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 18, 2012 7500K er blått. Dersom det ikke lyser blått, så er det ikke 7500K. ~4300k er det som biler med xenon leveres med. Dette grunnet det gir best lys. 6000k er det mest vanligste for dem som ettermonterer xenon kit. Altså HID kit osv. (det er sånn litt mer blått en orginalt, men gir ganske greit lys. 8000k er helt blått. Og er vanlig å bygge om for biler uten skilt osv. Ser kult ut, men lyser veldig dårlig. 4300kelvin er optimalt. Alt over eller under gir dårligere lys. 7500kelvin er jo helt ekstremt blått, så tviler veldig dette settet dere snakker om her er noe serlig. Gir hvertfall ikke riktig lys utifra beskrivelse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 18, 2012 Helt riktig det som han sier over her. Men jeg sier at GP thunder ikke gir 7500k selv om det står oppgitt. Lyset er tilnermet likt det originale lyset jeg har på bilen min i hvertfall som avbilda litt lengre opp En annen ting er hvis du ser f.eks en halogenlyspære som skal lyse hvitt opp i mot f.eks 6000k Xenon eller 8000k xenon så vil halogenlyset se helt gult ut i forhold.. Akkurat som å stå i butikken å se forskjell på flatskjermer på veggen. Ser forskjell i mengden men ser ikke forskjell hjemme omtrent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...