#1 Skrevet Juni 14, 2012 En gul Motorlampe begynte og lyse på tur hjem idag. Og kommer opp emission garage i displayet. Noen som har forslag til hva det kan være? Venter på att møller kanskje får tid til å sjekke den i morgen. ;( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 14, 2012 ren gjetting men EGR ventil eller gasspjeld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 16, 2012 Hatt den hos møller nå. Egr ventilen som har gått på den. ;( folk sier så forskjellig, men hva kan jeg forvente av tillegges problemer til den da? Har akkurat kjøpt bilen, så er jo veldig artig med alle feilene som begynner å dukke opp på den. ;( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 6, 2015 Har en Passat 1,9 2006 modell selv, og fikk motorlampe gul og "emmissions workshop" . Fikk diagnose på EGR ventil defekt. Jeg byttet denne selv, membranen var defekt i den gamle. Lampa forsvant imidlertid ikke etterpå, men hørte møller sa den kom til å forsvinne etter 20 oppstarter uten feil. Stemmer dette ? og / eller er det andre måter å slette lampa på ? Klarer ikke tanken på 1000,- igjen bare for å få slettet lampa. Ellers har jeg hatt mye trøbbel med denne bilen, varmapperatet har jeg kostet på 10 000,- for at omluftsspjeldet har kødda... Nøkkler og noe elektronikk i rattstammen er byttet.. Alle spylepumpene er byttet ( ikke enkelt å komme til ) Nei en mandagsbil i forhold til A6 2,5 TDI 1996 modell ja med rekke5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...