Motorlampe lyser Passat 2007 1,9tdi

Anbefalte innlegg

En gul Motorlampe begynte og lyse på tur hjem idag. Og kommer opp emission garage i displayet. Noen som har forslag til hva det kan være? Venter på att møller kanskje får tid til å sjekke den i morgen. ;(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ren gjetting men EGR ventil eller gasspjeld

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hatt den hos møller nå. Egr ventilen som har gått på den. ;( folk sier så forskjellig, men hva kan jeg forvente av tillegges problemer til den da? Har akkurat kjøpt bilen, så er jo veldig artig med alle feilene som begynner å dukke opp på den. ;(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en Passat 1,9 2006 modell selv, og fikk motorlampe gul og "emmissions workshop" . Fikk diagnose på EGR ventil defekt. Jeg byttet denne selv, membranen var defekt i den gamle. Lampa forsvant imidlertid ikke etterpå, men hørte møller sa den kom til å forsvinne etter 20 oppstarter uten feil.

Stemmer dette ? og / eller er det andre måter å slette lampa på ? Klarer ikke tanken på 1000,- igjen bare for å få slettet lampa.

Ellers har jeg hatt mye trøbbel med denne bilen, varmapperatet har jeg kostet på 10 000,- for at omluftsspjeldet har kødda... Nøkkler og noe elektronikk i rattstammen er byttet.. Alle spylepumpene er byttet ( ikke enkelt å komme til )

Nei en mandagsbil i forhold til A6 2,5 TDI 1996 modell ja med rekke5 :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.