#1 Skrevet Juni 14, 2012 (endret) Heisann folkens Er ny her, så om jeg poster noe feil eller gjør noe feil vil jeg ha tilbakemelding - Trenger virkelig litt hjelp her. Så langt er det ikke noen på nettet som har klart å hjelpe meg. '03 Audi A4 1,9tdi s-line. Får ikke servoen min til å virke !! Har byttet pumpe, men det gjorde ikke saken bedre. Så byttet jeg tannstang. Bilen ble litt bedre med det samme, men ikke bra. Så byttet jeg reim og strammer. Ble litt bedre med det samme men ikke bra. Hva skal jeg gjøre så ? Har møllerolje, og pumpa leverer trykk. Det rare er att noen ganger er den _ganske_ grei, og andre ganger er det null og nix hjelp å få av servoen. Har fått tips på at det kan være tårnlagrene mine, men jeg skjønner ikke att disse kan sitte fast så veldig ?!?! Mener att servoen skal klare å hjelpe til selv om tårnlagrene sitter som fy. Så tenkte jeg kanskje att det var noe servotronic greier ?! Sjekket litt på nettet, og fant ett bilde av rele'et til servotronicen. Rett ved siden av sikringsboksen, men jeg ser ikke att jeg har noe rele der ? Lurer på om jeg skal ringe møller å høre om de vet om jeg har servotronic, var noen som sa at det var ekstrautstyr ?! Håper det er noen her inne som kan litt og som kan hjelpe meg Hadde satt utrolig stor pris på det Mvh Tommy - Beklager att dette ble litt langt men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 14, 2012 Blir ikke noe forskjell om jeg gir gass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 15, 2012 Ingen som kan noe om dette ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 15, 2012 Er vel bare slangene fra pumpa til tannstaget da. Har du sjekket de? Kommer det trykk inn på tannstaget? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 15, 2012 Tenkte jeg skulle sjekke slangene etter helga det er ikke noe elektroniske greier som styrer servoen på noen som helst måte ? Ringte møller i dag får å høre ang. Servotronicen, men de kunne ikke svare meg på om jeg hadde det på bilen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 16, 2012 Er veldig bra trykk på returen opp tilbake til tanken. Kan det da fremdeles være forlite trykk inn på tannstanga ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 20, 2012 hmm ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...