Anbefalte innlegg

Hei!

 

Noen som har noen fremre bremsekalippere til audi 80 2.8, 90 2.3 eller eventuelt andre biler med samme bremser?:) Det må være 4x108

Er på utkikk etter en billig oppgradering på min 80 1,9tdi. syns de uventilerte originalbremsene e alt for lite trøkk i.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Har liggende to slike calippere og 256mm ventilerte skiver fra 1989 Audi 90 Quattro 2.3. Alt er i grei stand og ikke spesielt mye rustet. Får ikke tatt bilde før om en ukes tid evt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har også 2 komplette fjørbein foran med caliptere på:) kan se åssen stand de er i morgen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Har liggende to slike calippere og 256mm ventilerte skiver fra 1989 Audi 90 Quattro 2.3. Alt er i grei stand og ikke spesielt mye rustet. Får ikke tatt bilde før om en ukes tid evt.

Det høres ikke dumt ut :) tenkte helst på kalipperene som gikk på 280 skivene, eller går det for det samme?

Hva ville du hatt for det eventuelt?

 

jeg har også 2 komplette fjørbein foran med caliptere på:) kan se åssen stand de er i morgen!

Var helst på utkikk etter kun bremser da fjørbeinene mine er i grei stand. Men skal ha deg i bakhodet:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ordnet meg en god pris på nye bremser isteden. "4 bolts s2"

Da ble det nye 2 stempla kalippere, 280mm x 22mm skiver og klosser. Alt fra 80 2.8v6:)

Passer alle b4 fra 92- ikke b3

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S2 skiva er 276x25mm, samme str. på 90 20V og V6, samt noen 2.3E etter det jeg har skjønt. 280x22mm er vanlig på 80 2.0E f.eks. Men du har riktige calipere da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S2 skiva er 276x25mm, samme str. på 90 20V og V6, samt noen 2.3E etter det jeg har skjønt. 280x22mm er vanlig på 80 2.0E f.eks. Men du har riktige calipere da..

 

 

Stemmer det, Skivene eg fikk var 276x25mm:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.