#1 Skrevet April 21, 2005 Noen som hvet hvor jeg kan finne ei tegning over alle deler til ei audi takluke? Dvs den som passer på en golf 2. Har lett på nettet uten å lykkes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 21, 2005 slik? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 21, 2005 eller: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 21, 2005 Ser bare et rødt kryss jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 21, 2005 hmmm.. rart,- ser bildene her hvertfall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 21, 2005 Ser bare kryss jeg også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 21, 2005 Har testet 2 forskjellige maskiner og bare det røde krysset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 21, 2005 http://www.elcats.ru/audi/img.asp?mdl=074&unit=2C103B0B http://www.elcats.ru/audi/img.asp?mdl=074&unit=EE203B0B 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 21, 2005 er vel bare meg som sliter m å få det inn da... hmm.. link der hvertfall om det funker... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 21, 2005 Selv ikke dem linkene får jeg se: bråk : Sjekka på 2 maskiner og 2 forskjellige nettlesere Skjønner ikke det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 21, 2005 Den takluken klarer du vel å sette sammen igjen uten tegning? Tok en time eller to å få den i, men fult mulig. jeg fikk den flatpakket i posten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 21, 2005 Skal vel kunne greie det, men det hadde vært kjekt å se hvordan det hele er satt i sammen på forhånd før jeg henter meg ei luke. Er jo litt greit å vite hvordan det er satt i sammen når jeg skal til å demontere ei også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...