#1 Skrevet Juni 14, 2012 Hei er ikke så veldig teknisk god, på bil igrunn, så isteden for å bestille noe feil, så slenger jeg inn en kjapp tråd her, med ett bilde. Skulle bestille TwinTube (justerbart høyde/stivhet), til S3'en min, men fikk i svar "Sjekk stabstag feste på bilen – har kun Twintube med trykk/høyde for biler hvor stab stag er festet på fjærbein / støtdemper Dersom stab staget er festet i lenkarm, Monotube HR29434-2 er det du må bruke." Jeg er ikke så veldig kjent med hva alt er, så jeg slenger ut ett kjapt bilde.. Det kan tyde på at stabstag'et er festa i en lenkearm til fjørbeinet? Mao. kun MonoTube som er tilgjengelig for meg? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 14, 2012 Stabstaget ditt er festet i lenkearm ja;) Det er vel det på alle S3 8L såvidt jeg vet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 14, 2012 Ditt er festet på fjærbeinet, ja. Hvis ikke hadde stabstaget vært festa i en mye kortere lenkarm (5-10cm) som hadde gått til bærebrua. Den nederste armen som hjulet er festet i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 14, 2012 "Sjekk stabstag feste på bilen – har kun Twintube med trykk/høyde for biler hvor stab stag er festet på fjærbein / støtdemperDersom stab staget er festet i lenkarm, Monotube HR29434-2 er det du må bruke." Det kan tyde på at stabstag'et er festa i en lenkearm til fjørbeinet? Mao. kun MonoTube som er tilgjengelig for meg? Mvh Dette er litt motsiende da.. Du har stabsteg og lenkearmer festet til fjørbeinet, som gjør at de har twintube til bilen din utifra hva jeg kan lese på mailen hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 14, 2012 Ja, var hvertfall det jeg fikk til svar, akkurat det utsnittet jeg pasta inn her.. Haha, så de har egentlig.. Begge deler? Jeg får sjekke innom her imorra igjen, og se om vi er 100% sikre, før jeg bekrefter noe Takk for svar! Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 14, 2012 Ja, var hvertfall det jeg fikk til svar,akkurat det utsnittet jeg pasta inn her.. Haha, så de har egentlig.. Begge deler? Jeg får sjekke innom her imorra igjen, og se om vi er 100% sikre, før jeg bekrefter noe Takk for svar! Mvh Som han skriver i mailen har dem twin-tube til biler hvor stabstaget er festet i en lenkearm som går til fjærbeinet. Altså slik det er på bilen din. Hvis bilen din hadde hatt stabstag som var festet i en lenkearm som går til bærebrua hadde dem bare hatt momotube tilgjengelig til din bil. Det er hvertfall dette jeg klarer å få ut av mailen han skrev til deg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 15, 2012 Okei, da får man bare prøve! Tusen takk for det, da får jeg bestilt i dag:) Looove. haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 15, 2012 Sendte bildet til de, og vips, så blei det TwinTube alikvel:) Takk for svar hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...