facelift lamper til A4 haster!

Anbefalte innlegg

Blinklyset på høyre sia foran fant ut at det ikke gadd å sitte der mere og havna under bilen som resulterte i et mindre pent blinklys uten glass osv.. :( Så da tenkte jeg at jeg skulle kjøpe facelift-utgaven med hele lykter "onepice"..

Hvem selger dette billigst og fortest mulig?? Trenger det ganske fort egentlig... : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du burde høre med den lokale Audi-forhandleren din.

Når jeg kjøpte mine så kostet de 1400,- pr stk.

Men har hørt at de har gått opp noe i pris i senere tid...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du burde høre med den lokale Audi-forhandleren din.

Når jeg kjøpte mine så kostet de 1400,- pr stk.

Men har hørt at de har gått opp noe i pris i senere tid...

Hmmm... Ja kan gjøre det... Eller NBS kanskje??

Blir relativt uaktuelt å kjøpe bare blinklysa.. Da kjøper jeg heller de hele lyktene...

Er det el.justering på dine du kjøpte hos audi-forhandleren??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blinklyset på høyre sia foran fant ut at det ikke gadd å sitte der mere og havna under bilen som resulterte i et mindre pent blinklys uten glass osv.. :( Så da tenkte jeg at jeg skulle kjøpe facelift-utgaven med hele lykter "onepice"..

Hvem selger dette billigst og fortest mulig?? Trenger det ganske fort egentlig... : rolleyes

Prøv Quattroco....

ser at di har lykter, men vet ikke noe om leveringstid...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bestilte fra Quattroco til min A4, fikk de tre dager senere og til meget god pris!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bestilte fra Quattroco til min A4, fikk de tre dager senere og til meget god pris!

Er det el.justering eller fast justering? Hvor mye ga du for dem??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På mine er det vanlig justering, men finnes sikkert med el. også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var ein på foumet her som solgte for ei lita stund sia.. Eller skaffa var det kanskje?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var ein på foumet her som solgte for ei lita stund sia.. Eller skaffa var det kanskje?

Trond wiggo skaffet vistnok.. Har spurt nu.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser på quattroco og der står det 1500 kr stk. og 4000 med div ekstra... Koster vel ikke 1000 kroner for noen kabelsko og lyspærer??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg endelig tatt til vett og bestilt lykter.. Bestilte hos arendal bilomsetning og prisen er 1650 pr stk.. Han ene jeg prata med sa at det var med el.justering, mens han andre var litt usikker.. Så får bare håpe på at det er med el.justering da.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg endelig tatt til vett og bestilt lykter.. Bestilte hos arendal bilomsetning og prisen er 1650 pr stk.. Han ene jeg prata med sa at det var med el.justering, mens han andre var litt usikker.. Så får bare håpe på at det er med el.justering da.. :)

Huff det var dumt, jeg skal selge mine og di er med el.just.... jaja.. : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere som er interesserte i slike vettu :rolleye: *hint hint*

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke bare å flytte over motoren??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska du ha for dem da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For gærli å si fra... ;) Hadde kjøpt de på sekundet jeg.. Mye skal du ha da??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke bare å flytte over motoren??

Motoren passer ikke over fra de gammle til de nye. Jeg hadde ikke handlet motor uansett, dem bruker å gå til h etter en tid og hvor mye bruk for dem har du uansett??? Det står et stag der om det ikke følger med motor i bestillingen slik at det bare er å justere på gammle måten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Motoren passer ikke over fra de gammle til de nye. Jeg hadde ikke handlet motor uansett, dem bruker å gå til h etter en tid og hvor mye bruk for dem har du uansett??? Det står et stag der om det ikke følger med motor i bestillingen slik at det bare er å justere på gammle måten.

Oki.. Kjekt å vite.. ;) Dessuten tror jeg nok ikke motorene fra in-pro lyktene jeg har nå passer over... :) Ikke akkurat hver dag man stiller lyktene heller så.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke helt sikker hva jeg kan ta for di jeg Håkon... hva koster slike brukt da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde uansett ikke passet det da... du har A4 8E og Håkon har A4 B5.. Da er det ikke facelift du har, men en annen modell...

Eller er jeg helt på jordet her nå...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke helt sikker hva jeg kan ta for di jeg Håkon... hva koster slike brukt da?

Om det er til B5 så ligger nypris på ca 3200 kr.... tror det var med el.justering.. Så halvparten av prisen + et par hundre om de er i god stand kanskje..

men har jo bestilt meg nye da.. Så blir vel til at jeg handler de nye.. Men sikkert mange andre som er interessert.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.