#1 Skrevet Juni 14, 2012 (endret) Er disse små sprekkene noe å bekymre seg for? Vanskelig å få med på bilde med mobilkamera, men prøver. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 15, 2012 Hadde vert lettere å dømme om det var litt reinare;) Fri for sott! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 15, 2012 Hadde ikke vært veldig bekymret, så lenge sprekkene holder seg inne i huset, og ikke kryper på utsiden og synes på utsiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 15, 2012 Hadde vert lettere å dømme om det var litt reinare;) Fri for sott! Skjønner Får ta en runde å få vekk soten. Men får et intrykk av hva det gjelder på dette bilde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 15, 2012 Hadde ikke vært veldig bekymret, så lenge sprekkene holder seg inne i huset, og ikke kryper på utsiden og synes på utsiden. Ok Men har det noe for seg å sveise for å stoppe sprekken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 15, 2012 Hadde det vært min turbo, så hadde jeg ikke tatt på og sveist i den. Det er vel støpegods og ikke det letteste å arbeide med. Er selv utdannet sveiser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 15, 2012 Hadde det vært min turbo, så hadde jeg ikke tatt på og sveist i den. Det er vel støpegods og ikke det letteste å arbeide med. Er selv utdannet sveiser. Takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 15, 2012 Sveiser du støpegods så er det fort at det sprekker rundt sveisen. Er noko drit og jobbe med også. Beste er å la det være om det ikkje er sprekt igjennom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...