Anbefalte innlegg

Er disse små sprekkene noe å bekymre seg for?

Vanskelig å få med på bilde med mobilkamera, men prøver.

54318b06-67fb-627f.jpg

54318b06-6814-bd70.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vert lettere å dømme om det var litt reinare;) Fri for sott!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ikke vært veldig bekymret, så lenge sprekkene holder seg inne i huset, og ikke kryper på utsiden og synes på utsiden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vert lettere å dømme om det var litt reinare;) Fri for sott!

Skjønner :) Får ta en runde å få vekk soten. Men får et intrykk av hva det gjelder på dette bilde.

029611a4-ec89-b159.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ikke vært veldig bekymret, så lenge sprekkene holder seg inne i huset, og ikke kryper på utsiden og synes på utsiden.

Ok :) Men har det noe for seg å sveise for å stoppe sprekken?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde det vært min turbo, så hadde jeg ikke tatt på og sveist i den. Det er vel støpegods og ikke det letteste å arbeide med. Er selv utdannet sveiser.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde det vært min turbo, så hadde jeg ikke tatt på og sveist i den. Det er vel støpegods og ikke det letteste å arbeide med. Er selv utdannet sveiser.

Takk for svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sveiser du støpegods så er det fort at det sprekker rundt sveisen. Er noko drit og jobbe med også. Beste er å la det være om det ikkje er sprekt igjennom.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.