#1 Skrevet Juni 15, 2012 (endret) Hei! Har byttet utluftingsrør(2) og ventilhus(5), lufteventil(6) løsnet fra ventilhuset før jeg så hvordan det satt sammen. Det ligger en liten rund plate mellom lufteventil og ventilhus. Skal det også ligge en fjær på en av sidene for platen så den blir belastet fra en side? Fant en liten fjær jeg ikke vet hvor hører hjemme, om den i hele tatt hører til bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 15, 2012 Legge inn større bilde? Mvh Kim Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 15, 2012 Bedre nå? Evt link : http://img641.imageshack.us/img641/7132/veivhusventilasjon.png 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 15, 2012 hmmm.. ble samme størrelse.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 15, 2012 Litt offtopic, men går veivhusventilasjonen innom plasthuset før gasspjeldet? Har en knekt slange som går fra det huset som jeg ikke aner hvor hører hjemme.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 15, 2012 vet ikke hvordan dette er på din motor, dette er ventilasjon av motoren jeg har som kom først i 00-01. Hvilken motorkode har du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 15, 2012 vet ikke hvordan dette er på din motor, dette er ventilasjon av motoren jeg har som kom først i 00-01.Hvilken motorkode har du? 1.8 ADR 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 16, 2012 Hei! Har byttet utluftingsrør(2) og ventilhus(5), lufteventil(6) løsnet fra ventilhuset før jeg så hvordan det satt sammen. Det ligger en liten rund plate mellom lufteventil og ventilhus. Skal det også ligge en fjær på en av sidene for platen så den blir belastet fra en side? Fant en liten fjær jeg ikke vet hvor hører hjemme, om den i hele tatt hører til bilen den lufteventilen skal være komplett, tror ikke det skal være løse fjærer og plater der. Men den er kjent for å ryke, anbefales og bytte til en bedre enveis-ventil : http://www.034motorsport.com/engine-components-18t-check-valve-18t-27t-aan-pcv-billet-p-21834.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 16, 2012 Hmm... Da kan det være tilfelle at denne har gått i stykker, slik at det er 2biter da.. Syntes ikke den så ødelagt ut heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 16, 2012 Passer denne til eksisterende slanger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 16, 2012 Passer denne til eksisterende slanger? Ja Mvh Kim Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 16, 2012 Nice!! Da var denne bestilt :-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...