#1 Skrevet Juni 15, 2012 Jeg har er grenrør (kina) og org wastegate, og jeg lurer på hvordan det skal bli tett mellom grenrøret og wastegaten uten pakning da det ikke finnes noe orginal pakning der. Jeg har brukt en bakning der før men jeg lurer på om jeg kan ta bort denne og at det blir tett. Den pakninge jeg har brukt går litt over den ringen som er rundt stempelet inni wastegaten, så jeg skjønner ikke at det har vært tett der. Veldig dårlig forklart men håper noen av dete skjønner hva jeg mener.... En sånn paking har jeg brukt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 16, 2012 Orginalt så tetter dette metall mot metall, men en fair sjans for at et rustfritt kina rør ikke er helt i plan så må det vel til med pakning der og. E du i tvil så får du tak i noe grafitt og skjær til, det holder. Evt prøve med kobber om det er lettere å oppdrive, men dette er noe hardere så kan lettere lekke og... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 16, 2012 glød opp kobberen med en gassbrenner først så eser den litt og blir mykere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...