#1 Skrevet Juni 15, 2012 (endret) Sliter med vibrasjoner i rattet når Touran. Kommer om 100 km/h,? Kan forøvig si at jeg kjøpte felger med dekk av privat person , dekkene er gått 120 mil, ingen slitasjer. Må jeg få felgene ballansert ? Kan luft i dekkene være noe årsak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 15, 2012 Har du senterringer på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 15, 2012 lukter ballansering eller sentreringsringer lang vei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 15, 2012 Ja har senterringer på. Satt på de som sto på forrige eiers bil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 15, 2012 Da er nok ballansering løsningen vil jeg tro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 16, 2012 Jepp, fikk ballansert dem, var litt ujevn på bakhjula. Meget god service på Dekk1 Tiller =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 17, 2012 Flott at du fikk løst vibreringen… Husk å endre tittel fra Hjelp til Løst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...