Skiltlyset har rustet i stykker - Touran 2007

Anbefalte innlegg

Hei

Har hatt LED-lys bak på min Touran, og jeg mistenker at fukt som har kommet inn, ikke har fordampet slik den burde med halogen. Dette har resultert i at den polen på skiltlyset som tar imot en strømførende plate inni bagasjelokket, har rustet helt vekk.

For det første; er det noen med ETKA el. som kan finne delenr. på skiltlyset til Touran 2007 mod 1,9 TDI? Er på venstre side om det har noen betydning.

For det andre; kan det være noe inni som og er rustet helt i stykker? Var en del irr på den plata som polen fra skiltlyset møter, men skrapte dette vekk.. Så bør vel bare være å prøve med et nytt skiltlys?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Har hatt LED-lys bak på min Touran, og jeg mistenker at fukt som har kommet inn, ikke har fordampet slik den burde med halogen. Dette har resultert i at den polen på skiltlyset som tar imot en strømførende plate inni bagasjelokket, har rustet helt vekk.

For det første; er det noen med ETKA el. som kan finne delenr. på skiltlyset til Touran 2007 mod 1,9 TDI? Er på venstre side om det har noen betydning.

For det andre; kan det være noe inni som og er rustet helt i stykker? Var en del irr på den plata som polen fra skiltlyset møter, men skrapte dette vekk.. Så bør vel bare være å prøve med et nytt skiltlys?

1; du må kjøpe hele lukke mekanismen som sitter over skiltet ditt koster rundt 1000(husker dessverre ikke delenummeret nå)

2; har du sjekket om det er rust på bakluka generelt svært utsatt baklukene på foran jeg har byttet min og første gangen startet det med at rusta blandt annet hadde ødelagt skiltlys holderen og det samme hadde jeg igjen nå

så før du begynner og pelle for mye ta en tur til møller om du ikke har plet en del allerede og byttet og stått på med skiltlysene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.