#1 Skrevet Juni 15, 2012 Hei Noen som kan oppdrive lakk-koden til en sort metallic Touran 2007 mod exclusive? Er vel bare en kode som passer den beskrivelsen vil jeg tro? Tenkte å kjøpe en slik touchup-sak for å fikse noen små steinsprut på panseret som åpenbarte seg da jeg tok sommervasken med høytrykkspyler. Har lyst å forsøke å pusse ned, legge i lakk, pusse med fiiiint papir, så polere over. Dette vil vel gi et tilfredstillende resultat, og ikke minst stoppe avflaking.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 15, 2012 Det står i serviceheftet til bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 16, 2012 Deep black pearl effect, kode LC9X. Touch-up settet heter OP2 LC9X. (I hvert fall på min, dette er nok likt, men best å sjekke klistrelappen i serviceheftet, ja) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 29, 2012 Prøv skade vekk. De er flinke og billige 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...