Komplett 3" Scorpion eksos til Audi S2 Coupe selges!

Anbefalte innlegg

Pris : 3k evt bud? Må bort! :)

 

bilder kan sendes på mail :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"kjøpte" dette anlegget , er forøvrig ikkje noe 3" , kun den hjemmelaga biten fra miderste potta og frem som er 3" , resten er nede i 2.2" .

Så om noen er inntrisert i det så kan dem kjøpe det av meg da selger ikkje gidd betale tilbake pengene mine viker det som ..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"kjøpte" dette anlegget , er forøvrig ikkje noe 3" , kun den hjemmelaga biten fra miderste potta og frem som er 3" , resten er nede i 2.2" .

Så om noen er inntrisert i det så kan dem kjøpe det av meg da selger ikkje gidd betale tilbake pengene mine viker det som ..

 

Husk iTrader tilbakemelding :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg solgte Christoffer denne potta for ett par år siden, fikk den med når jeg kjøpte s2n min. Så ikke jeg som har laga den, hjalp han en hel fredagskveld med monteringa hjemme hos meg, men noen penger dukka aldri opp, uansett hvor mye jeg maset. Det var snakk om 500kr den gang, så var ikke store summen, men av prinsipp så liker jeg ikke å blir lurt.

 

Fint da Christoffer at du presterte og selge det stjælte eksosanlegget videre med fortjeneste. Og ja det stemmer som Vidar sier, det er 3" til bak aksel, så går dim ned.

 

Det er en ting å holde på sånn som dette, går vel greit det for deg helt til du lurer feil fyr...da banker det på døra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja godt mulig han har lurt feil fyr nå ...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Solgt 1 gang ja , men er ikkje 3" hele veien , så vil ikkje kalle det et 3" annlegg ..

Det er vel egentlig til salgs av meg da selger tydlighvis er en uærlig person ..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk du bilder av det ? jeg kan eventuelt ordne det neste uke .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det hadde vært fint med bilder av det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan prøve fikse bilder idag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Må bare beklage her, har startet i ny jobb og har vært fult opptatt, bare send meg kontonummer på PM så fører jeg over imårratidlig! Beklager dette så mye.. Det samme gjelder deg Kjetil, men det skal også sies at dette ikke passet i det hele tatt på bilen min, men det har vel mye med downpipen å slikt å gjøre.. Det ble også glassblåst og polert opp igjen, da det ikke såg ut før..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.