Anbefalte innlegg

Klarte nå nettopp å kantkjøre høyre felgen bak! Er ikke sånn veldig dypt, men godt synlig. Det er ca 10cm. Dette SKAL vekk, men hvordan? Hvis noen kunne gitt meg navnet på et firma eller en person og hvor mye det vil koste.

Takk på forhånd!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan dette vær vertini felger? Isåfall så trur eg du kan få kjøpt nye ringer. Spørs om det er mulige og fylle i dette slik at du blir kvitt sårene. Men du kan alltids banke det litt inn med gummihammer(eller liggnende) for så og polere det opp med feks. Autosol eller metal polish.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er zito felger.. Har hørt om flere firmaer som reparerer kantkjørte felger, men vet ikke om dette gjelder kromfelger.. Kan prøve på det først og se om det blir noe bedre :) Takk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig bildet lyver, men jeg synes det ser ut som høyglanspolert alu, ikke chrome. Dremel, våtsliping, Autosol og til slutt Meguairs All Metal Polish, så blir det så godt som nytt (sett at det ikke er chrome). Bare ta deg god tid når du driver på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der sa du noe, ble faktisk usikker på om det er høyglanspolert alu eller chrome. Skal prøve på det, bare jeg ikke ødelegger mer da. Men kan nok beskrive det som at det ser ut som noen har gått med en fil over en 10cm på felgen, så det er ikke så dypt.. Tenkte også at det kunne gå med å slipe, men tenkte da at "lakken" gikk bort..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk undersøkt hva det var, og det var "inox" noe slag av "stainless steel". Vil det si at dette ikke er chrome? Isåfall er det positivt, for da kan jeg jo polere opp etter jeg har slipt ned :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Radinox er nok ordet du er ute etter:) Ja, da er det bare å sette i gang med Dremel/fil og våtsliping, så fikser du det fort selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det kan nok stemme :) Takk for tips!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.