#1 Skrevet Juni 16, 2012 HBO over 750 kr Nytt og ubrukt ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 16, 2012 har du bilder av begge lyktene og skiltplaten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 16, 2012 Har ikke bilder nei, men skal se om jeg får rusla ned i garagen og tatt noen... helt vanlig orignal sota lamper og skiltplate.. EDIT: fant dette bildet på telefonen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 16, 2012 er skiltplaten i samme type glassflate som lyktene eller er den helt vanlig svart? passer audi 80 typ 85,isåfall tar jeg de gjerne for 750,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 16, 2012 PAsser rett på Audi 80 ja :-) 750,- er notert.. Den er din om det ikke kommer noe høyere bud innen et par dager.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 18, 2012 (endret) Er det denne type refleksplate/midtplate eller den typen som dekker alt mellom lyktene? Eller er vel bare indre delen av lyktene dette kanskje...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 18, 2012 Denne dekker alt mellom lyktene ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 18, 2012 Ok byr 850 da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 18, 2012 900,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 18, 2012 Noen høyere ?? kan hentes i Møllergata 24 i mårrakveld. Rett ved siden av Youngstorget.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 18, 2012 kan hente fra ettermiddagen jeg evnt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 19, 2012 Da slenger jeg disse i bilen. Ankommer Oslo ca kl 21. Ring på når du er klar for henting :-) Tlf 91618747 solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 19, 2012 klar når som helst. sender deg mld straks så har du nr mitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 22, 2012 (endret) Ok venter i spenning Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lagt til etter 2 dager 20 timer: Solgt ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 25, 2012 Solgt, Tråd kan stenges.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...