#1 Skrevet Juni 17, 2012 Wastegate ønskes kjøpt billig til overåling. Helst med flexirør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 17, 2012 Trond har 8-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 17, 2012 Jeg har! 800kr + frakt med flexirør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 17, 2012 800 med frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 17, 2012 Trond har 8-) med flexirør? pris? Jeg har! 800kr + frakt med flexirør takk! Nå skal jeg se hvem som blir billigst . Hehe 800 med frakt med flexirør? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 17, 2012 skal sjekke Søren, send sms når de andre er ferdige med pruttinga, så ser jeg om jeg vil "slå" de :-p hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 17, 2012 Jepp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...