#1 Skrevet Juni 17, 2012 (endret) Hei! Noen som vet hvor jeg kan finne styrestrøm til bremselyset på audi a4 2008 mod? Trenger styrestrøm til bremselyset på hengerfestet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 17, 2012 Ligger det ikke klargjort kontakt for el-systemet til hengerfestet i bagasjerommet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 17, 2012 Nei det gjør ikke det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 17, 2012 Er det bare bremselys du skal koble opp da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 17, 2012 Må en ikke inn med komplett kabel nett frem til sikringsboks og programmering sånn som på VW? Kobler en seg innpå kablene så blåser vel det meste av komponenter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 17, 2012 Har kjøpt canbus koblingssett fra norsk bildelesenter, som kobles inn på ledningsnettet. Men på a4 b8 så brukes samme pæra til både brems og baklys.. Pæra får ca 6 volt på normal baklys, og 12 volt på brems.. Så jeg må finne styringa til bremselysene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 17, 2012 Høres mulig ut som du ikke har fått kompatibelt kabelsett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 17, 2012 Hmm.. Mår ringe norsk bildelsenter i morgen å høre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 17, 2012 tror jeg skipper dette settet, og får et audiverksted til å koble opp kontakten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...