Anbefalte innlegg

Noen som har tips eller råd på hvordan disse kan monteres på min A8 ?

 

Evt pris på dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har tips eller råd på hvordan disse kan monteres på min A8 ?

 

Evt pris på dette?

 

Skal du ha tåkelys i tillegg til de som er orginalt i hovedlyktene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde tenkt på det...er det mulig? =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde tenkt på det...er det mulig? =)

 

Alt er mulig. Men det kreves sikkert litt arbeid for å få det til fint i og me at det ikke finnes noe "ferdigpakke" til denne modellen. Får du det til fint, er du vel forholdsvis alene om å ha tåkelys i støtfangeren på denne utgaven av A8.

I siste utgave av Audiscene er det en reportasje om en A8. Den har en rs-lignende frontspoiler hvor det uten problemer kan monteres tåkelys.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde lignende planer på min A8, men har inntil videre slått det fra meg. Ikke pga plass i støtfanger, men pga mye jobbing med legge opp ledniger på en fin måte og å finne strøm. Men kanskje man kan finne strøm i motorrommet eller i sikringsboksen (har sett for meg å legge lednigner helt fra batteriet)?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går fint å legge opp dette, men om det blir fint er en annen sak. Kan jo ikke se hobby ut på en A8 :D

 

Det beste er jo en facelift fanger, men sikkert litt dyrt kanskje. Ellers blir det å mekke til noe i fangeren din..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.