#1 Skrevet April 21, 2005 Hei Lurer på om det er noen måte å koble ut denne på uten å kappe ledningene? er snakk om passasjer airbagen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 21, 2005 HeiLurer på om det er noen måte å koble ut denne på uten å kappe ledningene? er snakk om passasjer airbagen.... du trenger et motstandsstykke å sette i pluggen som går til airbagen... viss ikke kommer airbag lyset til å lyse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 23, 2005 skal det ikke sitte en sånn kontakt sak på baksiden av dæshen??? husker ikke helt hvordan det ser ut bak der, men mener å ha sett en kontakt ting der, og da er det bare å ta den ut tenker jeg.. og gjør da ingen ting om den lyser? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 23, 2005 hvis airbag lampa lyser så hvil ikke de andre airbagne virke fikk jeg besjed om da jeg spurte møller om det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...